Kérdések és válaszok
Mikor kapom meg a terméket?
A rendelés visszaigazolást követően 3–5 munkanapon belül.
Milyen fizetési módokat fogadtok el?
A rendelést követően azonnal fizethetsz bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül, vagy a rendelés átvételekor bankkártyával/készpénzzel a futárnak.
Módosíthatom a rendelésemet?
Ha módosítani szeretnéd a rendelést kérlek jelezd felénk e-mailben, vagy telefonon és segítünk neked.
Hová szállítanak?
Az ország egész területére házhoz szállítással.
Hogyan tudok terméket visszaküldeni?
Kizárólag bontatlan terméket áll módunkban visszavenni. Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, vagy telefonon, küldd vissza a terméket és mi visszautaljuk az árát.
Nem kaptam meg a küldeményt – mit tegyek?
Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, vagy telefonon és azonnal kezeljük a problémát.
Sérülten kaptam meg a csomagot – mit tehetek?
Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, vagy telefonon és azonnal kezeljük a problémát.